Sunday 18 May 2008

Minda Ict Dan Agihan Sukatan Pelajaran

Beberapa hari lepas saya dihubungi oleh beberapa orang sahabat lama yang inginkan tips IT kerana masalah pendrive tak boleh nak buka... walaupun dah di scan antivirus@spyware . Buat makluman sahabat sekelian, saya link kan blog saya dengan mindaict.blogspot.com blog ini dibangunkan oleh rakan saya En Farimi berbagai tips terkini boleh didapati di sini. Tuan-tuan klik sahaja tip ict di pautan istimewa itu.

Saya juga telah dihubungi oleh rakan-rakan GPI dalam zon pengkalan kubor, gua musang, Tanah Merah dan Pasir Putih, Kedah, Pahang serta Terengganu yang inginkan sukatan pelajaran berserta agihan mingguan. Untuk kemudahan sahabat-sahabat ku sekelian, saya link kan blog ini dengan sedara online. Klik aje. agihan mingguan. Bukan sahaja subjek Pendidikan Islam, subjek teras yang lainpun ada di sini.

No comments:

KURSUS PENYELARAS JU ICT DIS 2009

Pembugaran Ju Ict Di Rosa Passadena Cameron Highland