Wednesday 20 August 2008

Contoh Soalan Sejarah SPM

17/Ogos/2008. Saya bersama member lama sedang minum di sebuah Restoran Pantai Sri Tujoh. Apabila nak bayar harga minuman dan makanan. Tuan restoran tu jawab dah dibayar. Tertanya saya, siapa yang bayar? Tauke tu tunjukkan ke arah orang yang belanja kami. Budak tu tersenyum... kemudian dia datang dan bersalam dengan saya. Akhirnya baru teringat, rupanya dia adalah salah seorang murid yang sekarang dahpun di tingkatan lima dan akan menghadapi SPM tak lama lagi. Katanya "ustaz ada tak contoh-contoh soalan sejarah SPM?" Alamak... mana ada walaupun dah keluar UKM tapi ngajar sekolah rendah juga. Bukan sekolah menengah. Teringatlah saya blog rakan JU ICT Che Din. Jadi untuk murid yang belanja saya tu.. kunjungilah blog ini http://sejarah1spm.blogspot.com/ Insya Allah anda akan memperolehi faedahnya. Semoga anda akan cemerlang SPM nanti.

No comments:

KURSUS PENYELARAS JU ICT DIS 2009

Pembugaran Ju Ict Di Rosa Passadena Cameron Highland